شرکت آسانسور آرمان فراز شهر شیراز

مشاوره-طراحی-نصب انواع آسانسور و پله برقی

شرکت آسانسور آرمان فراز شهر شیراز

مشاوره-طراحی-نصب انواع آسانسور و پله برقی

صنعت آسانسور، محیط زیست، انرژی خورشیدی

سمت و سوی حرکت و دیدگاههای استراتژیک و راهبردی شرکت های مطرح جهانی در صنعت آسانسور،  پله برقی و پیاده رو متحرک، جهشی بلند به سوی استفاده از تکنولوژی های نوین با هدف حداقل آسیب و صدمه به طبیعت و محیط زیست دارد، که این دیدگاه را می توان در شعارهایی مانند زیر مشاهده نمود:

  • استفاده از انرژی پاک و فراوان خورشیدی
  • کاهش ضایعات تولید
  • تولید آسانسورهای مطلوب از جهت حفظ محیط زیست

سمت و سوی حرکت و دیدگاههای استراتژیک و راهبردی شرکت های مطرح جهانی در صنعت آسانسور،  پله برقی و پیاده رو متحرک، جهشی بلند به سوی استفاده از تکنولوژی های نوین با هدف حداقل آسیب و صدمه به طبیعت و محیط زیست دارد، که این دیدگاه را می توان در شعارهایی مانند زیر مشاهده نمود:

  • استفاده از انرژی پاک و فراوان خورشیدی
  • کاهش ضایعات تولید
  • تولید آسانسورهای مطلوب از جهت حفظ محیط زیست

لذا چناچه مسئولین و کارگزاران محترم  این صنعت، در وزارت صنایع، سندیکای صنعت آسانسور، واحد های آموزشی، صاحبان کارخانجات و تولید کنندگان اجزای مختلف آسانسور، شرکت های تولید کننده و فروشنده آسانسور، نیم نگاهی به برنامه و دیدگاههای این شرکتهای مطرح جهانی داشته باشند و سمت و سوی حرکت پر شتاب این صنعت نوین و جوان را در مسیر این دیدگاهها معطوف دارند، بی شک در آینده شاهدشکوفایی و پویایی صنعت آسانسور ایران خواهیم بود.

شرکت آسانسور و پله برقی اوتیس Otis Elevator Company

یکی از بزرگترین شرکت های سازنده و سرویس دهنده آسانسور و پله برقی و پیاده رو متحرک در جهان می باشد . دفتر مرکزی آن در فارمامیگتون- کاشیکات (Farmington, cannecticut) قرار دارد. شرکت اوتیس در یک نگاه:

  • این شرکت در سطح جهان بیش از 60.000 پرسنل دارد .
  • محصولات خود را به بیش از 200 کشور عرضه می کند.
  • شرکت اوتیس در بخش خدمات پس از فروش، سرویس و نگهداری، بیش از 1.700.000 دستگاه آسانسور و پله برقی را در سراسر جهان در اختیار دارد.

همچنین شرکت فن آوری متحد را در هارتفورد- کانتیکات (Hartford, Connnecticut) که یک شرکت متنوع در ارائه خدمات با تکنولوژی عالی به صنایع ساختمان، و صنایع هوا فضا می باشد را نیز در موازات فعالیت های تحقیقاتی خود تاسیس کرده است.

شرکت اوتیس از میان دستاوردهای اخیر خود که با تعهد به رعایت حفظ محیط زیست جهانی و توجه خاص به دستیابی انرژی پاک، طی ارائه بسته ای با نام "برنامه سبز" مبادرت به معرفی محصول جدید خود نموده است،.

 

به امید روزی که با تولید محصولات همسو با محیط زیست، شاهد آسمان آبی و محیط زیستی سلامت باشیم

پله برقی NCE   Greenbuild -2011

این پله برقی که با شعار تولیدات سبز ارائه گردیده دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • دیسک های احیاء کننده قدرت و انرژی کارآمد.
  • درایو ReGen “ TM” که انرژی تولید شده از حرکت پله برقی در دو جهت بالا و پائین را با تجهیزات ویژه ذخیره نموده و توسط سیستمی به ساختمان شارژ می کند و در مقایسه با پله برقی های سنتی قدیمی مصرف انرژی را نیز تا %45 کاهش می دهد.
  • فن آوری آماده به کار بودن، در این پله برقی با بهره بردن از سنسورهای ویژه در زمانی که مسافری روی پله نیست، حرکت پله را کند و آرام نموده و در نتیجه انرژی کمتری مصرف می شود. و نسبت به پله برقی های گذشته بسیار کم مصرف می باشد.
  • استفاده از چراغ های روشنایی مخصوص (LED) که این چراغ ها نسبت به نوع پیشین مصرف انرژی را تا %30 کاهش می دهد.
  • روانکاری کامل و با صرفه و با راندمان بالا، که در این نوع روانکاری نسبت به سیستم های قبلی، تا %98 در مصرف روغن جهت روانکاری کاهش یافته.

شرکت اوتیس طی سالهای اخیر دستاوردهای قابل توجهی، نسبت به حفظ محیط ریست داشته و طی یک برنامه بلند مدت ده ساله از سال 2006 تا مقطع 2015 برنامه های مختلفی را در دستورکار قرارداده است.

  • کاهش ضایعات فرایند صنعتی و مواد غیر باز یافت، تا رقم چشمگیر %75 کاهش
  • پیشگیری و کاهش تولید گاز های گلخانه ای تا مرز %74
  • بهبود مصرف آب و کاهش آلودگی آب و پسماندهای صنعتی با کاهش %21 همراه بوده است.
  • جلوگیری از افزایش حجم ضایعات تولید صنعتی و کاهش آن به میزان %20

شرکت اوتیس برای رسیدن به اهداف بلند پروازانه زیست محیطی، با بررسی جاذبه های کسب و کار و شیوه های بهروری انرژی، در کلیه مراحل فرایند تولید، تا ساخت و توسعه محصول نهایی، برنامه های خاصی دارد و این اهداف را با اولویت صرفه جویی در مصرف انرژی و تولید در (بسته سبز) به کلیه نمایندگی های خود در سراسر جهان ابلاغ نموده است. شرکت اوتیس به تازگی اعلام کرده است که دارای برنامه های کارآمدی در این مورد می باشد که سامل موارد زیر می باشد:

  • ساخت تاسیسات تولید انرژی کار آمد در سائو پولو برزیل (Saopaulo, Brazil)
  • گسترش کارخانه خود در بنگلور هند(Bangalore, India )
  • کاهش مصرف انرژی و رسیدن به استاندارد زیست محیطی با استفاده از (LEED).

شرکت آسانسور و پله برقی شیندلر سوئیس

شیندلر نیز یکی از بزرگترین شرکتهای پیشرو درتولید و نصب آسانسور و پله برقی و پیاده رو متحرک در جهان است. این شرکت در سرتا سر جهان بیش از 43.000 پرسنل دارد. با 1.000 شبکه ارتباطی در اکثر پایتخت ها و شهر های مهم در پنج قاره دنیا. روزانه در بیش از 100 کشور جهان   1.000.000.000 نفر از تولیدات این شرکت استفاده می کنند. دفتر مرکزی این شرکت در Zugerstrasse 13 - 6030 Ebikon. Switzerland. می باشد.

این شرکت هم مانند رقیب سرسخت خود، اوتیس به طور مداوم نسبت به بهبود شیوه های مقابله با اثرات تخریبی زیست محیطی محصولات و فرایندهای تولید، کوشا بوده و همچنین به کلیه عوامل خود در رابطه با رفتارهای مشتری پسند و تکریم ارباب رجوع تاکید و پایبند می باشد. بر اساس یکی از آخرین اطلاعیه های شرکت شیندلر: امروز این شرکت در خط مقدم تلاش در عرصه توسعه و فن آوری " استفاده از انرژی خورشیدی" می باشد و تا رسیدن به هدف نهایی دست از تلاش بر نخواهد داشت.

شرکت شیندلر با بهره گیری از همکاری مهندسان و محققین و کارشناسان فنی جهت استفاده از انرژی خورشیدی و دسترسی به تکنولوژی روز و دستاوردهای مربوطه، با توجه به افزایش تقاضای جهانی به انرژی که در حال افزایش می باشد، و از طرفی چون منابع انرژی در حال کاهش بوده و نرخ آن روز بروز با سیر صعودی غیر قابل پیش بینی افزایش پیدا می کند، خود را مهیا می کند تا به منظور توسعه بهربرداری از پتانسیل کامل موجود، با ابداع روش های نوین با بهینه سازی ماشین آلات و تجهیزات، بتواند به بهترین وجهی از انرژی خورشیدی استفاده نماید. در فرازی از این اطلاعیه آمده:

همانطوریکه هواپیما های غول پیکر و بال بلند ایر باس A 340 با استفاده از تکنولوژی های جدید و دستیابی به فلزهای مقاوم اما سبک، موفق شده اند وزن این هواپیمای بزرگ را به میزان زیادی کاهش دهند، و با این کاهش در واقع مصرف سوخت هواپیما را تا بیش از %50 کم کنند، و در اندیشه هستند که با استفاده از انرژی فراوان خورشیدی، سفرهای طولانی و بدون توقف و دراز مدت را تجربه کند، شرکت شیندلر نیز در حال تلاش مداوم است تا با دستیابی به تکنولوژی و استانداردهای جدید و خلاقانه، بتواند در آینده ای نزدیک قادر باشد این انرژی پاک و سالم را در فن آوری و تولید محصولات خود به خدمت بگیرد.

این شرکت همچنین در بخش طراحی موفق شده ابداعاتی داشته باشد مانند:

  • حذف موتورخانه،
  • اصلاح سیستم ارتباطی و حرکت آسانسور با حذف سیم بگسل از گردونه حرکتی آسانسور و در نهایت استفاده از فن آوری انرژی خورشیدی در آسانسورهای نسل جدید است.

حذف سیم بگسل از لوازم آسانسور، تحول شگرفی است در این صنعت که به ابتکار شیندلر تحقق یافت.

شرکت تی سن کروپ (ThyssenKrupp)

نیز به عنوان یک شرکت مطرح در این صنعت می باشد که در منطقه خاور میانه و در کشورهای امارات، عربستان، قطر، اردن، بحرین، از طریق شرکت های داخلی این کشورها، و از طریق نمایندگی خود در دوبی با پرسنلی حدود 2.200 نفر فعال می باشد.

البته حدود %75 پرسنل فعال نمایندگی های این شرکت در منطقه آسیا و در کشورهای چین، هندوستان، ژاپن، اندونزی، کره، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایوان، تایلند،ویتنام و قزاقستان حضور دارند. شرکت تی سن کروپ در فرازی از دیدگاه خوداینچنین عنوان کرده است:

خلاقیت و نو آوری در هر کسب و کار، عاملی است کلیدی برای رشد مستمر و دستیابی به موفقیت های قابل توجه و حفظ آن مهمترین وظیفه این شرکت و کلیه پرسنل آن می باشد.

کار و توسعه، و راه حل های ما، و توجه ویژه به حفاظت محیط زیست،دقیقا بر اساس نیازهای مشتریان طراحی و تولید می شود. شرکت تی سن کروپ (ThyssenKrupp) یک شرکت قوی و قابل اعتماد است که در کنار صنعت حمل و نقل هوشمند و عمودی جهان می باشد.

آسانسور تی سن (ThyssenKrupp) با فراهم آوردن راه حل های خلاقانه و نوین و بالا بردن تجربه خود جهت رفاه و رضایت مشتریان از هیچ کوششی دریغ ندارد. این شرکت پروژه های فراوانی را در سراسر جهان و مخصوصا در انگلستان به انجام رسانده و با توجه به این ابداعات و نوآوری ها جوایز ممتازی را در این صنعت در یافت نموده است.

همچنین بر اساس گزارش fy09- fy10 آمده:

شرکت تی سن کروپ (ThyssenKrupp) امریکا خشنود است با توجه به تعهد و پایداری این شرکت بزرگ به مسئولیت های سازمانی و تعهدی که نسبت به سهامداران دارد، اعلام نماید که این شرکت ملزم به وفاداری بر اساس اعتقاد به (چهار حرف P )در عرصه فعالیت می باشد.

  •  P1- مردم (People) 
  •  P2 - سیاره (Planet)
  •  P3 - سود (Profit
  •  P4 - محصولات (Products)

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدعلی یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ق.ظ http://www.pardisms.ir

وب جدیدت مبارک من تورو لینک کردم به اسم وبلاگت تو هم منو به اسم پردیس اس ام اس لینک کن

دل سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام فرزاد جان...خوبی؟
این وب جدیدته/.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

sarina سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

خب لینکت کردم تو هم منو زودتندسریع لینک کن حالا این وب رو واسه چی ساختی؟ها؟

فرزانه سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.smoothnotesoffe.blogsky.com

bah bahh webe technologyyyyyyyyyyyyyy baz kardin

دریا جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

سلام و سپاس از حضورتون وبلاگ جدیدتون رو تبریک میگم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد